Een Hart voor Limburg Non-profit

Een Hart voor Limburg is al jaren een begrip in de provincie, 
al weet niemand exact wat ze eigenlijk doen. Bekend, maar 
niet scherp gepositioneerd. Herkenbaar, maar niet helder in communicatie. Daarom stapten zij binnen bij Expliciet met een duidelijke vraag: help ons opnieuw richting geven aan ons merk. Het resultaat: een structureel partnership en een merk dat raakt.

01

Positionering

We doken in de organisatie. Spraken met het team, de raad van bestuur en stakeholders. Legden hun bestaansreden bloot en vertaalden dat naar een heldere merkpositionering.
Met ‘Geef kinderen kansen’ activeren we, leggen de nadruk op de impact van Een Hart voor Limburg en maken we meteen duidelijk wat je als schenker mee mogelijk maakt. Dat, samen met een opfrissing van hun huisstijl, maakt hen klaar voor de toekomst.

02

Digitale communicatie 

Ook al is Een Hart voor Limburg een non-profitorganisatie, ook fondsenwerving vraagt om een vorm van commerciële communicatie.
Hun nieuwe website maakt meer dan ooit duidelijk wat Een Hart voor Limburg doet en hoe je als burger of bedrijf kan bijdragen.

Business insights

Noshin Malik / Saskia WelvaartGroup Marketing Director / HR ManagerGevers

Rebranding

“Dit nieuwe merkverhaal versterkt onze internationale ambities”

Vicky en Kevin DethierZaakvoerdersDethier

MERKSTRATEGIE

3e generatie brengt evolutie, geen revolutie.

Bekijk virtual office
View case
Show reel
Watch video