ATL Renting verhuurt trucks, trailers en chassis. Maar het bedrijf ziet het grootser en kleiner tegelijk: ze breiden hun gamma uit met bestelwagens. Aan ons de vraag om hun merkenstructuur scherp te krijgen. Om dan die nieuwe dienst te positioneren ten opzichte van hun eigen bedrijf én hun concurrenten. En die nieuwe naam in de markt te zetten.

Een duidelijk verhaal naar hun nieuwe doelgroepen. Een lanceringscampagne die overtuigend genoeg was om niet alleen hun naam in de markt te zetten, maar ook gelijk al leads binnenhaalde. Zoveel leads dat we na één maand onze kwartaalambities al hadden bereikt…

2.100
Bezoekers vans.atlrenting.be
Nieuwe dienst in de markt, nieuwe website, maar toch al goed voor 2.000 bezoekers per maand.
25.000
Social reach
Via social bereiken we elke maand 25.000 zaakvoerders en fleet managers
194
Conversies
Door verschillende conversiepunten te voorzien op hun website, halen we voor ATL Renting bijna 200 conversies per maand binnen.
€7
Leads per maand
We meten en sturen onze advertentie-aanpak constant bij. Na verschillende optimalisaties kost een lead nog maar 7 euro.

Een subbrand om de nieuwe dienst te lanceren, maar toch voldoende in de huisstijl om mee te drijven op de reputatie van grote broer. Een aparte landingspagina als centrale zenuwpunt in de lancering. Een mix van digitale campagnes, blogs en offline acties om volk naar die website te krijgen. En verschillende conversiepunten om van die bezoekers ook leads te maken.

Ik wil een nieuwe dienst lanceren

Op zoek naar
referenties
in jouw sector?

Vul je e-mailadres in, selecteer
je sector en we sturen je enkele
voorbeelden door.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.