Grafityp stond voor haar 50ste verjaardag. Een typisch moment dat je als bedrijf jezelf tegen het licht houdt, inclusief je marketing. Grafityp zit in een hyperconcurrentiële markt. Met aan de ene kant de mastodonten, aan de andere, de minder bekende internationale spelers. De vraag: wat betekent dat voor Grafityp? Positioneren we ons als de kleinere speler tussen de grote? Of de grote tussen de kleintjes?

We kozen voor de eerste optie: de agile speler tussen de corporate giganten. Een keuze die is gerechtvaardigd door hun track record en mooie productgamma. Met als troef het service level, het nauwe contact met de klant. Iets wat die mastodonten niet kunnen claimen.

Die service approach maken we expliciet in hun brand promise: Makes you stick. Een knipoog naar de zelfklevende producten die Grafityp maakt. Naar hun belofte aan hun klanten: wij gaan er alles aan doen om jouw merk te laten sticken in de hoofden van jouw klanten. En naar hun eigen ambitie: om hun eigen klanten voorgoed aan Grafityp te laten plakken…

Op zoek naar
referenties
in jouw sector?

Vul je e-mailadres in, selecteer
je sector en we sturen je enkele
voorbeelden door.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.