Groep Cretskens
Alle casesGroep Cretskens heeft verschillende bedrijven in portefeuille. En binnen die brede portefeuille: supermarkten en een bedrijf dat verpakte maaltijden en slaatjes maakt. Nieuwe ambitie: een eigen merk aan kant-en-klare maaltijden in de rekken van die winkels. En in een tweede fase ook in de rekken van de concullega’s. Een merk dat kwaliteit uitstraalt en zich afzet tegen de industriële-duizend-in-een-dozijn brandings. Maar tegelijk ook niet te fancy is. Voor ons op het menu: naming, logo en verpakkingen.
Groep Cretskens heeft twee type Carrefours. Met een versafdeling en eigen slager. Of zonder. Het zijn in die laatste dat ze Raymond verdelen. Dit merk moet de ambachtelijkheid en degelijkheid van een slagerij uitstralen. Het merk ziet eruit alsof het daar in de Carrefour ter plaatse is gemaakt. Alsof de slagerij van de Carrefour met een eigen huismerk is gestart.
Geen fancy productshoots, maar net als de naam een degelijk uitziende verpakking. Met zwart en wit die als kleuren werken over al die verschillende producten heen: van vleesbereidingen over soepen. En zo een duidelijk onderscheid van die zware brandings uit de typische marketingmachine.










Op zoek
naar
referenties
in jouw
sector?
Vul je e-mailadres in, selecteer je sector
en we sturen je enkele voorbeelden door.