Gevelbekleding en isolatielaag, vervat in één ecologisch en duurzaam product: spuitkurk. Met deze relatief onbekende, maar vernieuwende techniek willen ze bij Iso-Kurk particuliere (ver)bouwers letterlijk warm maken om het eens anders aan te pakken. Door het wegvallen van het traditionele bouwbeursseizoen door je weet wel wat, moesten ze op zoek gaan naar een alternatieve – lees, digitale – manier om kwalitatieve leads te verwerven.

Resultaten

166.950
bereikte personen
Dankzij de gebundelde krachten van Facebook en Google Ads bereikten we in totaal meer dan 165.000 unieke potentiële klanten.
8.399
websiteklikken
Over een periode van twee maanden kwamen zo’n 8.400 personen een kijkje nemen op de website van Iso-Kurk.
242
unieke leads
Goed voor in totaal 242 conversies, waarvan 210 unieke e-mailadressen. Meer bepaald: 198 prijsaanvragen, 14 ingevulde offerteformulieren, 12 staalaanvragen, 11 afspraakverzoeken en 7 vragen via het contactformulier.
€10
kost per lead
We meten en sturen onze advertentie-aanpak constant bij. Na verschillende optimalisaties kostte een lead nog maar 10 euro oftewel 1/10 van wat een gemiddelde lead voor Iso-Kurk kost na afloop van een bouwbeurs.

Realisaties

De strategie? Online bereik bij potentiële klanten stimuleren om de verschillende conversiepunten op hun website zo goed mogelijk te voeden. Meer bepaald via Google Adwords en Facebook.

En jij?

Meer dan 200 unieke leads over een periode van twee maanden met een relatief beperkt budget. Aanzienlijk meer leads dan tijdens een gemiddelde beurs, aldus het team van Iso-Kurk, en dat tegen een veel lagere kost. Het bewijs dat een gerichte online aanpak een garantie kan bieden op sterke leads, ook wanneer we straks weer massaal naar de beurzen trekken.

Ik wil meer verkopen

Op zoek
naar
referenties
in jouw
sector?

Vul je e-mailadres in, selecteer je sector
en we sturen je enkele voorbeelden door.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.