Iso-kurk
Alle casesGevelbekleding en isolatielaag, vervat in één ecologisch en duurzaam product: spuitkurk. Met deze relatief onbekende, maar vernieuwende techniek willen ze bij Iso-Kurk particuliere (ver)bouwers letterlijk warm maken om het eens anders aan te pakken. Door het wegvallen van het traditionele bouwbeursseizoen door je weet wel wat, moesten ze op zoek gaan naar een alternatieve – lees, digitale – manier om kwalitatieve leads te verwerven.
Resultaten
bereikte personen
websiteklikken
unieke leads
kost per lead
En jij?
Meer dan 200 unieke leads over een periode van twee maanden met een relatief beperkt budget. Aanzienlijk meer leads dan tijdens een gemiddelde beurs, aldus het team van Iso-Kurk, en dat tegen een veel lagere kost. Het bewijs dat een gerichte online aanpak een garantie kan bieden op sterke leads, ook wanneer we straks weer massaal naar de beurzen trekken.
Op zoek
naar
referenties
in jouw
sector?
Vul je e-mailadres in, selecteer je sector
en we sturen je enkele voorbeelden door.