Lerobel
Alle casesLerobel verwerkt, bewerkt en plaatst glas. Ze zetten sterk in op innovatie. Met als resultaat een nieuw product: gebogen beglazing voor achitecturale projecten. Hun ambitie: de markt laten kennismaken met deze innovatie.
Resultaten
Websitebezoekers
Aantal contactopnames
Klikken vanuit social
Gemiddelde interactie post
En jij?
De eerste stap was om het verhaal scherp te krijgen. Wie is het doelpubliek? Wat vertellen en tonen we? Om vanuit die basis de campagne Van slag van glas te lanceren. Een product dat zo straf is dat het hoofden doet draaien. En gebogen glas zoals de professional kent helemaal overhoop gooit…
Gevolgd door een marketingaanpak op de lange termijn: een lanceringswebsite, advertentieruimte, blogs… Om een jaar later de blauwdruk van deze succesformule toe te passen op een nieuwe productlijn.
Op zoek
naar
referenties
in jouw
sector?
Vul je e-mailadres in, selecteer je sector
en we sturen je enkele voorbeelden door.