Wilms is een grote naam in de Kempen. Tijd om die naam niet alleen eer aan te doen richting hun klanten…

Normaal zitten we eerder in het traject en bedenken we zelf het koepelconcept. Daarbij letten we altijd op de haalbaarheid en praktische uitwerking van een employer brand. En net daar zat Wilms vast. Met Schaduwmeesters hadden ze een concept in handen voor hun straffe mannen en madammen die rolluiken en zonwering ontwikkelen en produceren. Maar dat concept tot leven laten komen, die ambitie geraakte niet van de grond.

Wij gingen aan de slag met hun concept en gaven het een inhoudelijke invulling. Met die basis gingen we aan de slag voor de uitwerking. Met als kroon op het werk hun nieuwe magazine Faar. Van naming tot eindredactie: wij namen alles voor onze rekening.

Op zoek
naar
referenties
in jouw
sector?

Vul je e-mailadres in, selecteer je sector
en we sturen je enkele voorbeelden door.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.