Wilms is een grote naam in de Kempen. Tijd om die naam niet alleen eer aan te doen richting hun klanten…

Normaal zitten we eerder in het traject en bedenken we zelf het koepelconcept. Daarbij letten we altijd op de haalbaarheid en praktische uitwerking van een employer brand. En net daar zat Wilms vast. Met Schaduwmeesters hadden ze een concept in handen voor hun straffe mannen en madammen die rolluiken en zonwering ontwikkelen en produceren. Maar dat concept tot leven laten komen, die ambitie geraakte niet van de grond.

Wij gingen aan de slag met hun concept en gaven het een inhoudelijke invulling. Met die basis gingen we aan de slag voor de uitwerking. Met als kroon op het werk hun nieuwe magazine Faar. Van naming tot eindredactie: wij namen alles voor onze rekening.

Op zoek naar
referenties
in jouw sector?

Vul je e-mailadres in, selecteer
je sector en we sturen je enkele
voorbeelden door.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.