Gedreven marketeer
Jan Martens
0479 55 82 95

Markante marketeer
Maarten Princen
0485 10 33 59

info@expliciet.be

Actief Interim – Work outside the box

Brief.

Hoe maak je een sterke connectie met een grote groep schoolverlaters die de eerste (onzekere) stappen zet op de jobmarkt? En hoe bied je hen de beste kansen op een job die hen niet alleen goed ligt, maar die ze ook nog eens heel graag doen? Werk aan de winkel!

Antwoord.

It’s all about perspective! Soms moet je de dingen eens vanuit een andere hoek bekijken. Met de campagne Work Outside The Box verleggen we de focus naar passie en talent. De traditionele dooddoeners zoals een relevant diploma of ervaring in een soortgelijke functie spelen even tweede viool. Het doelpubliek zelf wordt op zijn beurt uitgedaagd om te ontdekken welke – soms verrassende – jobs matchen met hun unieke persoonlijkheid.

Toegepast:

KEY VISUAL / WEB DESIGN / SOCIAL ADVERTISING / SPEL

Open_hartelijk.

Het werd op alle niveaus een outside-the-box campagne, zowel voor ons als voor onze klant. Met een jonge, frisse landingspagina, een persoonlijke test en een aanlokkelijk spelelement als centrale eyecatchers werken we mee aan een hoger maatschappelijk doel: de blik van jonge starters verbreden om ze op de best mogelijke manier aan de slag te laten gaan. Missie geslaagd wat ons betreft!

Origineel een jonge, zoekende doelgroep bereiken? Met de focus op digitaal en interactief slaagden we erin.
Marilyn Guffens,
Communication & Marketing Specialist

Meer werk.

Terug.