Gedreven marketeer
Jan Martens
0479 55 82 95

Markante marketeer
Maarten Princen
0485 10 33 59

info@expliciet.be

Baldewijns

Brief.

Van traditioneel naar innovatief. Van het vasteland naar de waterwegen. Een nakende verhuis van Hasselt naar Beringen voor het voltallige personeel. Baldewijns is een bedrijf in volle beweging. De vraag: bedenk een brand story die trouw blijft aan onze traditionele waarden, aandacht schenkt aan de toekomst én onze werknemers op hun verdiende voetstuk plaatst.

Antwoord.

Een frisse rebranding, volledig geschreven vanuit de mannen en vrouwen achter Baldewijns. Vanaf nu gaan ze door het leven als doordenkers en doordrijvers. Mensen die hun sterke expertise koppelen aan de gekende familiale waarden binnen het bedrijf. Mensen die over water lopen om hun doel te bereiken. Een gloednieuwe website, magazine en employer brand … Baldewijns is helemaal future proof.

Toegepast:

REBRANDING / EMPLOYER BRANDING / KEY VISUAL / WEB DESIGN / CONTENT MARKETING / VIDEO / MAGAZINE / NIEUWSBRIEF

Ons merkverhaal
Er zijn twee soorten mensen die vorm geven aan onze wereld.
Wij noemen ze de doordenkers en de doordrijvers.
Bij Baldewijns brengen we ze samen. Zodat u blindelings
op ons kan vertrouwen. En weet dat het goedkomt met uw
project. Hoe diep het water ook is.

Open_hartelijk.

Soms loeren de beste ideeën gewoon om de hoek. Na de eerste gesprekken met Baldewijns was het voor ons meteen duidelijk welke richting we samen uit wilden varen. De rebranding zou volledig draaien rond hun volhardende en inventieve teamplayers en hoe zij de wereld rondom ons mee vorm geven. Een verhaal waar ze vanaf dag één volop in geloofden. En daardoor smaakt het resultaat eens zo zoet.

Het door-en-doorverhaal belichaamt perfect waar we bij Baldewijns voor willen staan: inventiviteit en doorzettingsvermogen.
Steven Lisens,
Zaakvoerder

Meer werk.

Terug.