Gedreven marketeer
Jan Martens
0479 55 82 95

Markante marketeer
Maarten Princen
0485 10 33 59

info@expliciet.be

Campuspark

Brief.

Wij bouwen er met Campuspark een derde studententoren bij op het Hasseltse Kapermolenpark. Zorgen jullie ervoor dat alle kamers tegen volgend jaar verhuurd zijn? Komt voor mekaar, Kolmont projectontwikkelaar!

  • Kothacks #1: Budgettips van Robin

  • Kothacks #2: Wrap met zalm

  • Kothacks #3: DIY meer opbergruimte

  • Kothacks #4: Budgettips deel 2

  • Kothacks #5: Pasta met kip

  • Kothacks #6: Decoratie inspiratie

  • Kothacks #7: Kalender DIY

  • Kothacks #8: Italiaanse toast

  • Kothacks #9: Exotische salade

Antwoord.

De campagne C’mon campus. Een mix van advertising en content. Van lead generation en storytelling. Een schoolvoorbeeld van een duidelijke tweesporenstrategie. Telkens op maat van het doelpubliek: toekomstige bewoners én hun ouders. Voor die eerste speelden we het groepsgevoel van de koten uit. Want je studententijd, die is maar zo leuk als je kotgenoten. Voor de papa’s en mama’s zoomden we in op aspecten die hén na aan het hart liggen: faciliteiten, veiligheid en het financiële plaatje.

Toegepast:

KEY VISUAL / LOGO / HUISSTIJL / ONLINE MARKETING / WEB DESIGN / E-MAIL MARKETING / CONTENT MARKETING / SOCIAL MEDIA / VIDEO / BLOG / NIEUWSBRIEVEN

ONS MERKVERHAAL
Moderne kamers op studentenmaat,
een community met garantie op straffe verhalen
én de nodige study buddies? Dat is CampUSpark!

Open_hartelijk.

Kolmont had al twee studententorens vol met enthousiaste bewoners. Dus lieten we hen aan het woord en in beeld om hun toekomstige buren te overtuigen en zo de nodige awareness te creëren. Dat levert echte ervaringen op, en verhalen recht uit het hart. Een aanpak die werkt: na het eerste weekend waren de helft van de koten al verhuurd.

Het is een perfecte mix geworden tussen leads binnenhalen en het juiste verhaal vertellen.
Iris Biesmans,
Marketing verantwoordelijke

Meer werk.

Terug.