Gedreven marketeer
Jan Martens
0479 55 82 95

Markante marketeer
Maarten Princen
0485 10 33 59

info@expliciet.be

Brief.

Eind 2016 bundelden drukkerij Leën, ProFeeling en Printpassie hun krachten. Die fusie katapulteerde hen tot een van de grotere producenten van commercieel drukwerk in Limburg. Onze opdracht: bedenk een naam en ontwikkel een nieuwe huisstijl.

Antwoord.

Chapo, zo zou de nieuwe drukkerij heten. Een knipoog naar het 1,2,3,4 kinderliedje. En het feit dat de drie drukkerijen nu onder één hoedje spelen. Een knalgele versie van dat hoedje bombardeerden we tot hun nieuwe logo. Speels, vrolijk, creatief en toegankelijk.

Toegepast:

BRAND IDENTITY / REBRANDING / BRAND COPY / KEY VISUAL / BRAND BOOK / LOGO / HUISSTIJL / CONTENT MARKETING / SOCIAL MEDIA / BLOG / MAGAZINE

Openhartelijk.

Na deze branding hing onze tong op de grond. Want een nieuwe naam en huisstijl leveren sowieso pittige discussies op. En zeker als drie bedrijven zich in die nieuwe branding moeten kunnen vinden. Tel daar nog eens een ultrakorte doorlooptijd bij en je weet dat het een intense periode was met veel zaterdagvergaderingen en avondwerk.

Het hoedje van papier maakt ons toegankelijk.
Stijn Leën,
Zaakvoerder

Meer werk.

Terug.