info@expliciet.be
011 96 26 36
Sint-Truidersteenweg 142, 3500 Hasselt
Dienstverleningsnummer DV.A219992

Fresh Prince

Brief.

De markt in klimatisatie draait als nooit tevoren. De opdrachten stromen binnen. Het slechte nieuws: de gespecialiseerde opleidingen in HVAC zijn schaars én elk jaar vindt maar een klein aantal geschikte profielen de weg naar de jobmarkt. Het is dus vechten om de grootste talenten binnen te halen. Bovendien hebben die talenten vaak een verouderd beeld over de moderne en uitdagende HVAC-sector. Expliciet, maak hen warm, warmer, warmst voor een job bij ons.

Antwoord.

De wereld heeft nood aan een nieuwe Fresh Prince. Oké, Will Smith deed dat best goed. Maar deze prinsen moeten de wereld redden. Want iedereen heeft recht op een gezond, comfortabel en efficiënt binnenklimaat. Hasco zorgt voor de beste tools, collega’s, opleidingen en carrièremogelijkheden. Wij prikkelen de klimaathelden van morgen via een wervende campagne.

Toegepast:

EMPLOYER BRANDING / KEY VISUAL / WEB DESIGN / CONTENT MARKETING / VIDEO / MAGAZINE / ONLINE MARKETING / GADGETS / POS MATERIAAL

Open_hartelijk.

Om nieuwe mensen in contact te brengen met een bedrijf, is het belangrijk dat je een goed beeld krijgt van de gang van zaken. Een paar weken lang waren we dan ook kind aan huis bij klimatisatiebedrijven Borcalor, Pure Air, Cooltech, De Noyette-Verstraete, Rob Air en M&K. Talrijke interviews met medewerkers, een rondleiding het opleidingscentrum, vele terugkoppelingsmomenten… Met resultaat! Een sterke basis is onmisbaar binnen een succesvol employer brandingverhaal.

Expliciet is erin geslaagd om de HVAC-sector een jong en positief imago aan te meten. Op een frisse manier helpen ze mee de aandacht trekken van de vele gegeerde talenten op de markt.
Martijn Wanten,
HR Manager Hasco Invest

Meer werk.

Terug.