Gedreven marketeer
Jan Martens
0479 55 82 95

Markante marketeer
Maarten Princen
0485 10 33 59

info@expliciet.be

noba

Brief.

Bij veertigplussers doet de naam noba een belletje rinkelen. Bij jonge dertigers is de kledingketen daarentegen minder bekend. Tijd voor een verjongingskuur, vond zaakvoerster Kim Castermans. Want noba is een kledingketen voor álle leeftijden. Onze opdracht: verover de harten van die jonge dertigers.

Antwoord.

Een communicatie-aanpak waarin momenten de rode draad vormen. Wij positioneerden noba als een winkel die er voor jou is op de momenten die ertoe doen. En die momenten met de juiste outfit nog specialer maakt. Die date waar je zo naar uitkijkt. Dat ene belangrijke sollicitatiegesprek. Een weekendje weg met je gezin.

Toegepast:

REBRANDING / BRAND COPY/ KEY VISUAL / LOGO / HUISSTIJL / DIGITAL STRATEGY / ONLINE MARKETING / WEB DESIGN / E-COMMERCE / E-MAIL MARKETING / CONTENT MARKETING / SEO / SEA / SOCIAL MEDIA / INFLUENCER MARKETING / VIDEO / BLOG / MAGAZINE / NIEUWSBRIEVEN / AFTERMOVIE / COMMERCIAL

Open_hartelijk.

Noba heeft een speciale plaats in ons hart. Een kledingketen met vijf vestigingen – het was voor ons de eerste keer dat we zo een grote klant binnenhaalden. Uitgerekend voor hen mogen we alles uit de kast halen: een magazine met een oplage van 280.000, video, social, influencer marketing…

Aan wie konden we onze
verjongingskuur beter
toevertrouwen dan een
jong en creatief team?
Kim Castermans,
Zaakvoerster

Meer werk.

Terug.