Outstanding cases: IINNO, Olympia, Multiline, Futech, Proscan

Welke van onze cases schitterden de afgelopen maanden volop? Een greep uit het Expliciete aanbod!

IINNO

Onze klant IINNO wil iets kwijt: een thuisbatterij biedt niet alleen voordelen voor mensen die hun terugdraaiende teller moesten vervangen door een digitale meter. Ook de installateur profiteert ervan mee. Via een online campagne, inclusief landingspagina en doelgerichte mailings, gingen we op zoek naar potentiële nieuwe installateurs van IINNO’s slimme hernieuwbare productaanbod. Met succes, want op korte tijd kwamen al heel wat professionals op de koffie. Wij blijven wél nog even graag draaien op deze manier.

OLYMPIA

Olympia Hasselt en Expliciet, we go way back. Op de formule van Oly zit na vele jaren nog altijd geen sleet. De combinatie van meer dan tien sporten onder één dak en een gerespecteerde keuken blijft jong en oud lokken. Hun website was intussen wel toe aan een visuele en tekstuele opfrissing. Na een light rebranding en de nieuwe puntjes op – in dit geval – de ‘y’ kregen we onze vrienden bij Olympia op superefficiënte wijze ook digitaal weer in topvorm!

MULTILINE

Minimal space, maximal light. Met deze gevleugelde woorden plaatsten we het Rekta 20-lichtarmatuur van Multiline in de schijnwerpers. Het plan van aanpak: een online imagocampagne met een verfijnd, maar krachtig campagnebeeld naar het evenbeeld van het overkoepelende campagneconcept.

FUTECH

De zon schijnt voor iedereen … maar net iets meer voor zij die volop gebruikmaken van zonne-energie. En volop, betekent bij Futech op een zo slim mogelijke manier. Als potentiële klanten kennis willen maken met hun totaalservice rond zonnepanelen hoeven ze voortaan alleen maar deze bril op hun neus te zetten (en erna even de bijhorende QR-code te scannen).

PROSCAN

(Honds)dolle productcampagne voor ProScan. Soms moet je de zaken eens vanuit een verrassend perspectief durven bekijken. Toen specialist in tandheelkundige componenten ProScan ons vroeg om hun cliënteel van dentale professionals warm te maken voor het nieuwe Co-Axis-implantaat, gingen we voor iets he-le-maal anders. Letterlijk en figuurlijk outstanding, want het concept viel in de smaak bij klant én doelpubliek.

Van welk idee mogen wij een outstanding case maken?

Jouw merk, product of dienst onder zoveel mogelijk van de juiste ogen krijgen? Dat is ons ding! Kom ons alles erover vertellen en wij zetten daar een outstanding marketingplan tegenover. See you soon!

NEWSLETTER

Read more toLearn more

Schrijf je in op onze nieuwsbrief voor insights, advies en tips om via marketing jouw bedrijfsdoelen te halen.

"*" geeft vereiste velden aan

Bekijk virtual office
View case
Show reel
Watch video