CLVR Architecten
Formerly known as QBUS Architecten. Met twee nieuwe vennoten die de twee oprichters van het architectenbureau vervoegden, was het zoeken naar een brand identity die beide generaties bij elkaar bracht. Die eigentijdser is, met respect voor de jarenlang opgebouwde kennis en ervaring. En die toont waar het bureau voor staat: de juiste balans tussen functioneel en artistiek. Tussen kwaliteit en schoonheid.
01
Rebranding
02
[CLEVER]
(bijvoeglijk naamwoord)
1. Uiterlijk mooi, aanlokkelijk
2. Bedreven, bekwaam, begaafd
03
Content marketing
Een mix van inhoudelijk sterke content, inspirerende cases en behind the scenes-beelden ter ondersteuning van hun employer branding. Met extra aandacht voor privéprojecten, een target audience dat CLVR nog meer wil aanboren.
04
Samenwerking
“We leerden Expliciet kennen door hun boekvoorstelling ‘Liefde_bedrijven’, en waren gecharmeerd door hun aanpak. Het kriebelde namelijk intern al een tijdje om het eens over een andere boeg te gooien. Na een intakegesprek gaven we Expliciet het volste vertrouwen om aan de slag te gaan met onze huisstijl, naam, identity, … We gaven hen ‘carte blanche’ omdat we zelf niet meteen een idee hadden welke richting we uit wouden.
Iets waar we later geen spijt van hadden, want de eerste presentatie sloeg nagels met koppen. Het traject heeft ons architectenbureau nieuw leven ingeblazen, duidelijker gemaakt waar we voor staan en belang aan hechten, en hoe we dit kunnen vertalen naar de buitenwereld toe. Een absolute aanrader voor elk bedrijf!”
– Marijn Degerickx, CLVR architecten