CUIZIEN De keukenexpo  

Een toonzaal die leeg stond maar vroeg om een invulling. De nood om dit te doen met zo min mogelijk medewerkers. Dat is de vraag die ons in de schoot werd geworpen. Ons antwoord? Een compleet nieuw business concept. Enter Cuizien, de klassieke showroom done differently.

01

Business concept

Geen keukenzaak zoals de rest, maar een experience waar je wél graag binnenstapt. We dachten het volledige model uit:

  • Geen afspraak nodig
  • Geen opdringere sales
  • Wel sfeer, inspiratie en slimme informatiesystemen die je verder helpen

Zo werd Cuizien zoveel meer dan een toonzaal. Het werd een keukenexpo. Vrij te bezoeken, waar geïnteresseerden in alle rust kunnen rondkijken en ideeën opdoen.  Ze kunnen zelf via een digitaal systeem in-store de afspraak inplannen met de interieurarchitect. Geen overbodige afspraken dus.

02

Branding

Van naamgeving tot de volledige branding. We creëerden een merk met persoonlijkheid, een vleugje cachet. Eentje dat opvalt in een vaak klassieke markt. Een beeld- en woordmerk die perfect blenden. Het resultaat mag gezien worden.

03

Website

04

Lancering

Van nul naar zichtbaar. Want een nieuw merk vraagt een sterk begin.

Business insights

Noshin Malik / Saskia WelvaartGroup Marketing Director / HR ManagerGevers

Rebranding

“Dit nieuwe merkverhaal versterkt onze internationale ambities”

Vicky en Kevin DethierZaakvoerdersDethier

MERKSTRATEGIE

3e generatie brengt evolutie, geen revolutie.

Bekijk virtual office
View case
Show reel
Watch video