
CUIZIEN De keukenexpo
Een toonzaal die leeg stond maar vroeg om een invulling. De nood om dit te doen met zo min mogelijk medewerkers. Dat is de vraag die ons in de schoot werd geworpen. Ons antwoord? Een compleet nieuw business concept. Enter Cuizien, de klassieke showroom done differently.

01
Business concept
Geen keukenzaak zoals de rest, maar een experience waar je wél graag binnenstapt. We dachten het volledige model uit:
- Geen afspraak nodig
- Geen opdringere sales
- Wel sfeer, inspiratie en slimme informatiesystemen die je verder helpen
Zo werd Cuizien zoveel meer dan een toonzaal. Het werd een keukenexpo. Vrij te bezoeken, waar geïnteresseerden in alle rust kunnen rondkijken en ideeën opdoen. Ze kunnen zelf via een digitaal systeem in-store de afspraak inplannen met de interieurarchitect. Geen overbodige afspraken dus.
02
Branding
Van naamgeving tot de volledige branding. We creëerden een merk met persoonlijkheid, een vleugje cachet. Eentje dat opvalt in een vaak klassieke markt. Een beeld- en woordmerk die perfect blenden. Het resultaat mag gezien worden.



03
Website


04
Lancering
Van nul naar zichtbaar. Want een nieuw merk vraagt een sterk begin.




