
HELDER Financial planning
Helder is een financieel planner voor wie overzicht en rust zoekt. Ze helpen ondernemers, vrije beroepers en vermogende particulieren om doordachte keuzes te maken rond investeren, schenken, sparen of ondernemen. Geen bank, accountant of verkoper met targets.

01
Merkstrategie
Helder wilde niet zomaar een speler zijn, maar dé referentie worden in financial planning. Dus tilden we hun merk – inhoudelijk én visueel – een stap hoger. We brachten een onderscheidend verhaal dat past bij hun doelgroep: mensen die helderheid verwachten. De nieuwe website zet dat verhaal scherp neer, geeft ruimte aan actuele content en biedt een interactieve eventmodule die klanten dichter bij het merk brengt.

02
Communicatiestrategie
Geen platte promo’s of pushende boodschappen. Voor Helder ontwikkelden we een communicatiestrategie die inzet op thought leadership. Inhoudelijk sterke content, aangevuld met events voor klanten én prospecten. Zo profileert Helder zich als gids en expert, niet als verkoper.


