HELDER Financial planning

Helder is een financieel planner voor wie overzicht en rust zoekt. Ze helpen ondernemers, vrije beroepers en vermogende particulieren om doordachte keuzes te maken rond investeren, schenken, sparen of ondernemen. Geen bank, accountant of verkoper met targets.

01

Merkstrategie 

Helder wilde niet zomaar een speler zijn, maar dé referentie worden in financial planning. Dus tilden we hun merk – inhoudelijk én visueel – een stap hoger. We brachten een onderscheidend verhaal dat past bij hun doelgroep: mensen die helderheid verwachten. De nieuwe website zet dat verhaal scherp neer, geeft ruimte aan actuele content en biedt een interactieve eventmodule die klanten dichter bij het merk brengt.

02

Communicatiestrategie 

Geen platte promo’s of pushende boodschappen. Voor Helder ontwikkelden we een communicatiestrategie die inzet op thought leadership. Inhoudelijk sterke content, aangevuld met events voor klanten én prospecten. Zo profileert Helder zich als gids en expert, niet als verkoper.

Business insights

Noshin Malik / Saskia WelvaartGroup Marketing Director / HR ManagerGevers

Rebranding

“Dit nieuwe merkverhaal versterkt onze internationale ambities”

Vicky en Kevin DethierZaakvoerdersDethier

MERKSTRATEGIE

3e generatie brengt evolutie, geen revolutie.

Bekijk virtual office
View case
Show reel
Watch video