KEPLER Projectontwikkelaar

In 2022 liet KEPLER de bouwsector op haar grondvesten daveren. Hoe? Met woningen met een E-peil van –15. Voor de launch van dit baanbrekend concept, ging KEPLER met ons in zee. En dat we daar trots op zijn, is een understatement.

01

Branding 

Een ballsy bedrijf vraagt om een ballsy branding. Een brand identity die innovatie en techniciteit uitstraalt. Past zo in het rijtje van Tesla, toch?

02

Strategy

De aankoop van een huis, een emotionele beslissing? Niet bij KEPLER. Hun uniek bouwproces biedt geen keuzevrijheid. Nul. Hun grootste USP: een absurd laag E-peil. Aan ons om wonen rationeel te vermarkten.

03

Content marketing 

04

Performance marketing 

Via een structurele conversiefunnel laten we mensen kennismaken met KEPLER en zetten hun interesse om in een koopintentie. Enter social advertising, Google Search, remarketing, marketing automation and so on.

Lead

€ 15

Kost per lead

View case
Show reel
Watch video