Proscan / Intellident Verdeler van dentale systemen
Technische topics? Bring it on! Proscan is een dealer van state-of-the-art tandimplantaten en toebehoren. Én specialist in digitaal geïnspireerd maatwerk van dentale systemen. Een bedrijf met veel ambitie, maar geen heldere positionering. Wij verstevigden hun brand identity en plaatsten hun activiteiten helder in de markt.
01
Brand architecture
We splitsten Proscan op in twee merken: Proscan en Intellident. Twee aparte brand identities. Met elk hun aparte activiteiten, maar nog steeds nauw met elkaar verbonden.
Intussen ontwikkelde Proscan nog een eigen merk ‘Bonecare’. En jawel: ook dat gaven we een knallende branding.
02
Rebranding
De kick-off: een complete rebranding van Proscan. Een frisse, nieuwe brand identity die pure expertise uitademt. Intellident? Dat kreeg van ons een eigen look, in lijn met die van Proscan.
03
Content marketing
Om Proscan en Intellident ook online altijd top-of-mind te houden bij dentale professionals, werken we voor hen maandelijks een content marketingplan uit.