STG Sanitair groothandel

Honderd logistieke medewerkers vinden voor het gloednieuwe distributiecentrum van STG, Sanitair Technische Groothandel, op een moment dat schaarste de arbeidsmarkt domineert. Dat vraagt om een overtuigende employer branding en recruitment-campagne die medewerkers Direct Thuis laat voelen.

01

Campaign

Een campagne die rust op drie pijlers:

1. STG is een fusie van drie familiebedrijven: Sax, Schrauwen en Lambrechts. Dat familiale karakter bleef behouden. Met andere woorden: hier voelen medewerkers zich direct thuis.

2. Het distributiecentrum ligt langs de E313, waardoor medewerkers gemakkelijk daar geraken én praktisch direct terug thuis zijn.

3. De producten van STG zijn herkenbaar voor iedereen: van douchebakken tot kranen. Een wereld waarin iedereen zich direct thuis voelt.

02

Online advertising

We gebruikten de key visual in online advertisingcampagnes, getarget naar potentiële sollicitanten. Testimonials met medewerkers die zich direct thuis voelden bij STG distribueerden we via de geschikte social mediakanalen.

Enkele maanden na de kick-off van de campagne werd het target van honderd medewerkers behaald. De campagne liep erna nog verder om nog meer kwalitatieve medewerkers aan te trekken.

03

Video

View case
Show reel
Watch video