Outstanding cases: SAPA, Kijzer, Kinetico, Kepler, Lubdub & Optiek Beckers

Welke van onze cases schitterden de afgelopen maanden volop? Een greep uit het Expliciete aanbod!

Kijzer

Voor Kijzer, de nummer 1 in dakrenovatie, gingen we all the way met een full-service marketingaanpak. Grondige SEO-optimalisaties op hun huidige website, uitrol van news letters, een frisse blik op hun werfcommunicatie, een sterk concept om hun ambassador-programma aan op te hangen en performance marketing. You name it, we did it.

SAPA

SAPA, Zweedse producent van aluminium ramen en deuren, legde in hun marketing en communicatie puur de focus op hun rechtstreekse B2B-klanten. Tot nu. Om hun netwerk van verdelers in België te versterken en hun B2C-eindklant meer te bereiken, schakelden ze ons in voor een awareness campagne below én above the line. Een van onze acties: een radiocampagne in twee waves, in het voor- en najaar, om SAPA verder op de kaart te zetten.

Kinetico

Meer leads genereren en inzicht krijgen in de doelgroep van Kinetico’s drinkwatersystemen? We werkten de campagne #NOBOTTLENECK uit, inclusief een online advertising campagne, een landingspagina, videomarketing en remarketing advertising. Een succesvolle campagne die het begin betekent van onze structurele samenwerking.

Lubdub

Aannemersbedrijf Group Jansen ontwikkelde een nieuw designbedrijf met de focus op de interieurs van gebouwen. En daar gaan ze ver in: van gordijnen en meubels tot en met de designkoffiekopjes. Een nieuwe designcel, die vraagt uiteraard om een nieuwe naam. Wij introduceerden Lubdub, de wetenschappelijke benaming voor een hartslag. Om de naming en matching branding te kaderen, maakten we een brandvideo waarvan je hart sneller gaat slaan.

Kepler

Een concept dat lichtjaren voorruit is op zijn tijd vraagt om een sterke marketingstrategie. Met een gloednieuwe website, een content marketingplan en uitgebreide lanceringscampagne zorgen we ervoor dat de revolutionaire Kepler-woningen in no-time gekend zijn bij het grote publiek.

Optiek Beckers

Een on- en offlinecampagne om aan te tonen dat sporters niet alleen meer beleven maar ook meer zien – zij het met een sportbril van Optiek Beckers, natuurlijk. We creëerden extra awareness voor hun gamma met onder andere een social media-campagne, een Google display-campagne en de ondersteunende communicatie voor de opening van hun pop-upwinkel.

NEWSLETTER

Read more toLearn more

Schrijf je in op onze nieuwsbrief voor insights, advies en tips om via marketing jouw bedrijfsdoelen te halen.

"*" geeft vereiste velden aan

View case
Show reel
Watch video