Outstanding cases: SFA, ETV, STG & Beulen

Welke van onze cases schitterden de afgelopen maanden volop? Een greep uit het Expliciete aanbod!

SFA Pompen

Size does matter. Zeker bij pompen, want de juiste grootte van opvoerinstallaties is essentieel voor waterafvoer. Daarom was dit de slogan die we plakten op de awareness campagne van SFA Pompen richting professionals. We verspreidden de campagne zowel in print als digitaal en bereikten zo het juiste publiek van installateurs, studiebureaus, … Kortom: iedereen die weet dat de juiste grootte ertoe doet.

ETV

Beveiligingssystemen van ETV zijn niet alleen briljant slim maar ook briljant mooi. Wij gaven hun brand identity vorm, volledig in lijn met hun high-end positionering: van logo en baseline tot website.

STG

Twee keer per jaar verdeelt STG hun WeConnect+ magazine onder alle collega’s, zowel in print als online. En dat van het distributiecentrum en hoofdkantoor in Herentals tot in de toonzalen en showrooms over het hele land. Wij zorgden voor een grafisch concept dat hun employee engagement versterkt.

Beulen

Extra awareness voor Beulen en hun honderdjarig bestaan? Dat realiseerden we op de beurs Woonestetika met beurswanden die Beulens hart voor hout etaleren. Ook hun website kreeg een upgrade, met maximale awareness voor de kwaliteit en schoonheid van hun producten.

NEWSLETTER

Read more toLearn more

Schrijf je in op onze nieuwsbrief voor insights, advies en tips om via marketing jouw bedrijfsdoelen te halen.

"*" geeft vereiste velden aan

View case
Show reel
Watch video