Salesfunnel
optimaliseren

YOUR AMBITION

Understand

We vragen door tot we zicht hebben op alle cijfers. Hoe verloopt de lead nurturing? Wat is een goede CPS? Met welk CRM wordt er gewerkt en is er een koppeling met de marketing tools? We figure out the figures. Want een customer journey plotten op een salesfunnel, dat is maar de basis…

Stand out

We brengen in kaart waar in de salesfunnel optimalisaties mogelijk zijn. Met een onderscheid tussen de quick wins en de long-term challenges. We optimaliseren het klanttraject van MQL naar SQL met advertising, marketing automation, campagnes, content marketing, CRM-koppeling…

Meer instroom top of funnel

Online advertising done right is een krachtig wapen om met een vast budget een constante instroom van MQL’s te garanderen. In deze whitepaper leggen we je de basics van onze aanpak uit. No more cold calling.

OUTSTANDINGway of working

01

Dive

We duiken samen in de sales en marketing. Vertel ons alles over je bedrijf, producten en diensten. Hoe zien de klantsegmenten eruit? Hoe verloopt een salestraject?

02

Dissect

We definiëren duidelijke KPI’s en een plan van aanpak voor elk deel van de salesfunnel. Van awareness tot de uiteindelijke conversie. Van MQL naar SQL.

03

DO

We starten op. Ons team van strategen, designers, developers, copywriters en online marketeers gaat aan de slag.

04

Deliver

Tijdens vaste rapportages overlopen we de KPI’s. Hoeveel geïnteresseerden bereikten we? Hoeveel procent converteerde? En is de investering in lijn met de benchmarks in de sector?

Let's talk

Reach out to stand out

Begrijpen begint met elkaar te leren kennen. Vertel ons meer over jouw business, zodat wij jou kunnen laten opvallen.

View case
Show reel
Watch video