Outstanding case: SPAR Friends
Op minder dan een maand tijd een concept, strategie en succesvolle uitrol voorzien voor de SPAR Friends-kaart van SPAR Lambrechts. Next level flexibiliteit van onze divisies en een groot succes voor de klant.
Op minder dan een maand tijd een concept, strategie en succesvolle uitrol voorzien voor de SPAR Friends-kaart van SPAR Lambrechts. Next level flexibiliteit van onze divisies en een groot succes voor de klant.
We ontwikkelden een strategisch plan met focus op regionale social media campagnes en in-store communicatie. Dit bestond uit op maat gemaakt POS-materiaal, zoals raamstickers, posters en vloerstickers. SPAR Helchteren diende als eerste pilotlocatie, waarna de campagne verder werd uitgerold voor andere SPAR-winkels.
Om directe interactie te stimuleren, creëerden we een kraslotactie gekoppeld aan de SPAR Friends-kaart. De opvallende winkelacties en visuele aankleding leverden snel resultaat: meer dan 5000 klanten werden sinds de lancering in juli lid van SPAR Friends, wat het succes van de lancering bevestigde.
Dan laten wij met plezier ons licht erop schijnen! Reach out to stand out! Wij vertellen je graag hoe we jouw business case naar mooie hoogtes kunnen brengen.