Leadgeneratie met onmiddellijke ROI.
Trenara ontwikkelde een eigen running app met geavanceerde loopschema’s op basis van een zelf ontwikkeld algoritme. Een uniek product en sterk groeiende community hadden ze al. Een duurzame marketingaanpak for the long run nog niet. Dus trokken wij onze loopschoenen mee aan!
Van community- naar commercieel succes
Meer dan 100.000 lopers – van start-to-runner tot ervaren marathonloper – hebben Trenara vandaag op hun smartphone staan. Tijdens de eerste vijf jaar sinds het oprichten van deze 100% Belgische – en Limburgse – app lag de focus vooral op productontwikkeling… en de almaar groeiende community zag dat het goed was.
Oprichter en fervent marathonloper Christophe Roosen klopte bij Expliciet aan om mee het volgende hoofdstuk in het Trenara-levensverhaal te schrijven. Het doel: een duurzaam commercieel traject uitbouwen, met in de eerste fase vooral aandacht voor een groei in downloads en abonnementen.
Hoe we dat aanpakten en waar voor Trenara de meerwaarde in de samenwerking met Expliciet ligt, hoor je van Christophe zelf én van onze digitale strateeg Maarten in bovenstaand filmpje.
Van degelijke naar outstanding business case? Bel ons!
Ben je ook op zoek naar een marketingpartner die niet diep, maar tot op de bodem van jouw business case gaat om jouw bedrijf te begrijpen? Twijfel niet om ons te contacteren of om een vrijblijvende afspraak te maken. Vertel ons: hoe kunnen wij jouw bedrijfsvoering mee outstanding hlepen maken?