Merkstrategie

Overtuig de juiste klanten door je ondernemersverhaal en branding  op scherp te zetten.

Communicatiestrategie

Breng je doelgroep in kaart en rol een intern en/of extern communicatieplan uit.

Employer branding

Trek sollicitanten over de streep met een employer brand dat jouw bedrijf in de arbeidsmarkt zet als aantrekkelijke werkgever.

Content marketing

We maken content die het imago van jouw bedrijf versterkt. Van blog tot video.

Wil jij je
bedrijfsimago verbeteren?

Kom op de koffie

Haal meer klanten binnen via online advertising

Download whitepaper

Samen met deze ondernemers werkten we aan het imago van hun bedrijf…

Andy Moors
Tentenfabrikant- en bouwer Veldeman
Content marketing
Jan Maurissen
Advieskantoor Van Havermaet
Merkstrategie
Joris Vrancken
P&V Panels: dienst service voor elektrische borden
Merkstrategie en communicatiestrategie
Mieke Neven
Burocad
Merkstrategie
Caroline Santermans
Job Talent
Merkstrategie en content marketing
Veronique Houben
Bouwbedrijf Houben
Employer branding en performance marketing
Tom Hoogmartens
Hoogmartens Wegenbouw
Merkstrategie
Kim Castermans
Kledingketen noba
Communicatiestrategie
Case Veldeman

Zij die grenzen verleggen, leggen ook de lat hoger voor zichzelf

Veldeman? Dat is dé tentengigant met meer dan 45 jaar ervaring en honderden imposante projecten wereldwijd. Maar dat kwam niet naar voren in hun positionering.

Ontdek meer
Case noba

Pasklaar antwoord voor retailketen

Noba is een kledingketen met verschillende vestigingen. Onze opdracht: boost de verkoop in die winkels en de webshop.

Ontdek meer
Case P&V Panels

De stap vooruit voor elektrische bordenbouwer

P&V Panels ontwerpt, bouwt, onderhoudt en upgradet elektrische borden. Ze zetten in op operational excellence. Met één grote ambitie: de beste zijn in alles wat te maken heeft met die stuur- en verdeelborden. Voor elke mogelijke vraag willen zij hun klant de beste oplossing aanreiken. Aan ons om die ambitie te vertalen naar hun klanten.

Ontdek meer
Case Vandebroek

De vakmannen onder de vakmannen

Vandebroek zijn expert schrijnwerkers. Als interieurarchitecten een technisch complex project hebben, dan bellen ze naar VDB. Idem voor interieurbouwers wanneer ze een bepaalde schrijnwerkuitdaging niet aankunnen. Vandebroek zijn de vakmannen onder de vakmannen. Alleen… dat straalde het bedrijf niet uit. Na een overname wou de nieuwe zaakvoerder hun positionering scherper steller.

Ontdek meer
Case Groep Vandeweyer

Kraakvers imago voor kraaknette genieën

15 jaar Groep Vandeweyer. Een zoon die het bedrijf overneemt van zijn vader. Een marketingvlag die al een tijdje de lading niet meer dekt. Drie triggers om de marketing van je bedrijf onder de loep te nemen. En dat deed Groep Vandeweyer samen met ons

Ontdek meer
Case Motmans & Partners

Werving- en selectiekantoor ontpopt zich tot HR-partner

Een werving- en selectiekantoor dat zijn diensten stelselmatig blijft uitbreiden. De ambitie om over de Limburgse provinciegrenzen heen te kijken. Een weinig onderscheidende positionering. Drie redenen waaromt Motmans & Partners ons inschakelde voor iets nieuws.

Ontdek meer
Case Van Havermaet

Het hoofd dat boven het maaiveld uitsteekt

Van Havermaet is meer dan een advieskantoor voor ondernemers. Het was en is hun ambitie om een vertrouwenspersoon te zijn voor hun klanten. Met kwalitatief advies, een persoonlijke aanpak en een totaaloplossing. Maar dat menselijke aspect ontbrak helemaal in hun merkpositionering.

Ontdek meer
Case Luyten

Rock ’n roll op wereldniveau

Luyten Interior Contractors. Kan je je niet meteen iets bij voorstellen. Klinkt nogal gewoontjes. Dat terwijl hun projecten allesbehalve gewoontjes zijn. Luyten acteert als interieurbouwer op het allerhoogste niveau: van retail in Kopenhagen, over shops in Londen, tot het kantoor van de Verenigde Naties in Brussel. Tijd om Luyten hun innerlijk op punt te zetten en dat in het juiste uiterlijk te vertalen.

Ontdek meer

Op zoek naar
referenties
in jouw sector?

Vul je e-mailadres in, selecteer
je sector en we sturen je enkele
voorbeelden door.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Van ambitie
naar
resultaten

Mijn ambitie waarmaken?

Stap 1: Discover

Alles begint met een diepte-interview. Vertel ons meer over je bedrijf en je ondernemersverhaal. Naar wie koester je ambities: klanten, sollicitanten en/of medewerkers? Hoe wordt je bedrijf vandaag gezien? Dan geven wij je een eerste idee van de pro’s en contra’s van elke marketingoplossing, en een zicht op de timing en het budget.

Stap 2: Define

We definiëren duidelijke KPI’s en een plan van aanpak. We vertellen en tonen je hoe we aan jouw bedrijfsimago gaan werken – dat van partner voor je klanten en/of als werkgever voor je sollicitanten.

Met welke boodschap we ons op wie gaan richten. Zodat jij perfect weet wat we gaan doen, hoe en wanneer we dat gaan doen. En welke resultaten je mag verwachten.

Stap 3: Do

We duwen op de start-knop om dat plan van aanpak uit te rollen. Onze designers voor je visuele branding en onze copywriters voor het verhaal. Onze online marketeers en developers voor het digitale verlengstuk. Je krijgt één vaste Expliciete marketeer die jou adviseert, bijstuurt, het overzicht bewaart en deadlines bewaakt.

Stap 4: Deliver

We organiseren tussentijdse evaluaties waarin we samen met jou de KPI’s overlopen. Trekken we meer en relevantere sollicitanten of klanten aan? Is de perceptie in de markt beetje bij beetje aan het veranderen?

Maar noem ons gerust
Harten
Jagers