Merkstrategie

We stellen je verhaal scherp, werken een branding uit en lanceren die in de markt.

Communicatiestrategie

We zetten jouw nieuwe product of merk op de kaart via de juiste kanalen.

Performance marketing

Een nieuwe website of pagina is niet genoeg. Wij converteren bezoekers in leads.

Content marketing

We maken content die jouw merk, product of dienst op in de markt zet én geïnteresseerden naar je website haalt.

Wil jij iets
nieuw lanceren?

Welke oplossingen de beste zijn om jouw ambitie waar te maken? Neem contact op voor advies.

Kom op de koffie

Haal meer klanten binnen via online advertising

Download whitepaper

Samen met deze ondernemers zetten we al iets nieuw in de markt

Joris Vrancken
P&V Panels: dienst service voor elektrische borden
Merkstrategie en communicatiestrategie
Johan Maris
Maris Technics
Content Marketing - Nieuw merk lanceren
Eric Beckers
ATL: dienst verhuur bestelwagens
Merkstrategie en performance marketing
Yannick Leroi
Lerobel: twee nieuw glasgamma’s
Merkstrategie en communicatiestrategie
Joris Ceyssens
IMA Machinebouw
Merkstrategie en content marketing
Case ATL Renting

Al genoeg leads vóór de eigenlijke lancering

ATL Renting verhuurt trucks, trailers en chassis. Maar het bedrijf ziet het grootser en kleiner tegelijk: ze breiden hun gamma uit met bestelwagens. Aan ons de vraag om hun merkenstructuur scherp te krijgen. Om dan die nieuwe dienst te positioneren ten opzichte van hun eigen bedrijf én hun concurrenten. En die nieuwe naam in de markt te zetten.

Ontdek meer
Case Lerobel

Twee nieuwe glasmerken voor Lerobel

Lerobel verwerkt, bewerkt en plaatst glas. Ze zetten sterk in op innovatie. Met als resultaat een nieuw product: gebogen beglazing voor achitecturale projecten. Hun ambitie: de markt laten kennismaken met deze innovatie.

Ontdek meer
Case P&V Panels

De stap vooruit voor elektrische bordenbouwer

P&V Panels ontwerpt, bouwt, onderhoudt en upgradet elektrische borden. Ze zetten in op operational excellence. Met één grote ambitie: de beste zijn in alles wat te maken heeft met die stuur- en verdeelborden. Voor elke mogelijke vraag willen zij hun klant de beste oplossing aanreiken. Aan ons om die ambitie te vertalen naar hun klanten.

Ontdek meer
Case Polydak

Nieuw merk onder een ander dak

Polydak isoleert al meer dan veertig jaar lang platte daken. Van een klein verandadak tot projecten van meer dan 25.000 m². Dus kopen ze en masse isolatieplaten aan. Daardoor kunnen ze dan weer scherpe prijzen onderhandelen, rechtstreeks bij de fabrikant. Dus kwamen ze op het idee om naast plaatser ook distributeur te worden van die isolatie. Ze vroegen aan ons hoe ze dat het beste konden aanpakken. Zelf speelden ze met het idee een tweede bedrijf te starten, naast Polydak…

Ontdek meer

Op zoek naar
referenties
in jouw sector?

Vul je e-mailadres in, selecteer
je sector en we sturen je enkele
voorbeelden door.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Van ambitie
naar KPI
en ROI

Mijn ambitie waarmaken?

Stap 1: Discover

Alles begint met een diepte-interview. Vertel ons meer over je initiatief. Hoe ziet je businessplan eruit? Wie zijn mogelijke klanten? Hoe zit het met de concurrentie in die nieuwe markt? Dan geven wij je een eerste idee van de pro’s en contra’s van elke marketingoplossing, en een zicht op de timing en het budget.

Stap 2: Define

We definiëren duidelijke KPI’s en een plan van aanpak. We vertellen en tonen je hoe we je in de markt gaan zetten. Met welke boodschap en op welke klanten we onze pijlen richten. Zodat jij perfect weet wat we gaan doen, hoe en wanneer we dat gaan doen én wat jouw verwachte ROI zal zijn.

Stap 3: Do

We duwen op de start-knop om dat plan van aanpak uit te rollen. Onze designers voor je visuele branding en onze copywriters voor het verhaal. Onze online marketeers en developers brengen alles in orde voor de digitale lancering. Je krijgt één vaste Expliciete marketeer die jou adviseert, bijstuurt, het overzicht bewaart en deadlines bewaakt.

Stap 4: Deliver

We organiseren tussentijdse evaluaties waarin we samen met jou de KPI’s overlopen. Hoeveel geïnteresseerden hebben we bereikt? Aan wel budget? Om dan na te denken over de volgende stap: hoe zetten we die interesse om in leads?

Maar noem ons gerust
Harten
Jagers