Houben Algemene aannemer
Houben is een Limburgs aannemingsbedrijf met ondertussen de derde generatie Houben aan het roer. Een bedrijf dat al sinds 1932 bovenaan de bouwsector meedraait en continu inzet op innovatie. Op alle vlakken, ook marketingwise.
01
Rebranding
Bij Houben werken Grondleggers die bouwen aan morgen.
Een interne en externe brand identity die het DNA van Houben perfect weerspiegelt en hun postionering extra kracht bijzet.
02
Content marketing
Een sterke mix van inhoudelijk sterke content, aangevuld met visuele cases via onder andere Instagram. Getarget naar Houbens belangrijkste doelgroepen: potentiële klanten, bouwpartners én uiteraard sollicitanten.
03
Campaign
Zelfs als een van de grotere aannemingsbedrijven in Limburg is het niet simpel om voldoende profielen te vinden om groei te consolideren. Met de opvallende campagne, Kom van de Grond, creëerden we meer awaraness voor Houben en stimuleerden we leadgeneratie via online advertising. Met resultaat!
04
Samenwerking
“Sinds de start van onze samenwerking in 2019, speelt Expliciet een belangrijke rol voor ons op marketingvlak. Met de rebranding van ‘Grondleggers’ vormt alles wat we doen een mooi geheel. Dankzij onze website, ons jaarlijkse magazine, en continue contentcreatie, blijven we zichtbaar bij onze doelgroep. Die feedback krijgen we ook echt te horen, wat bevestigt dat wat we doen ook loont.
Wat de samenwerking betreft, zijn we heel tevreden. Expliciet ontzorgt ons volledig op het gebied van blogs en social media, en we vertrouwen erop dat dit zo zal blijven. Alles verloopt gestructureerd, met regelmatige meetings en duidelijke afspraken. Ze kennen onze organisatie door en door, wat nog meer vertrouwen en rust met zich meebrengt.”
– Veronique Houben