What drives us? Meebouwen aan het project Modulair Wonen 2023-2027

We zijn trotse communicatiepartner voor het project Modulair Wonen 2023-2027, een Vlaams project met als doel om sneller modulaire sociale woningen, noodwoningen en woningen voor daklozen en andere doelgroepen te bouwen. Zij schakelden op hun beurt ons in om alle communicatie rond hun lanceringsevent en verdere uitrol uit te werken. Maak kennis met het Expliciet-team achter dit project!

Branding Modulair Bouwen
Branding Modulair Wonen 2023-2027

Charlotte Copywriter

‘Ik heb copy geschreven voor verschillende dragers voor het lanceringsevent. Wat er voor mij bovenuit stak, was het schrijven van de moderatortekst. Het is altijd een uitdaging om in de rol van iemand anders te kruipen, maar dankzij het heldere concept heb ik een sterke tekst geschreven met evenveel aandacht voor de drie partijen.’

Sara Account manager

‘Als account manager spreek je dagelijks met klanten. Soms met één persoon, soms met meerdere, maar altijd van hetzelfde bedrijf. Hier sprak ik met drie bedrijven, die elk nog eens drie tot vijf bedrijven vertegenwoordigden. Een extra uitdaging met boeiende gesprekken, die in het begin heel aftastend waren, maar meer en meer uitmondden in dezelfde lijn en een mooi resultaat.’

Sarah Designer

‘Ik was meteen geïnspireerd door het verhaal van Modulair Wonen. Het was een leuke uitdaging om een logo en branding te creëren die zowel modulariteit als de samenwerking tussen de drie partijen visualiseert. De groene tinten kozen we om innovatie en duurzaamheid in de sector te benadrukken. In de rest van de branding trokken we de geometrische modulaire vormen door om tot een sterk geheel te komen.’

Liam Project manager

‘Het project startte met een zeer strakke deadline waarbij er veel uitgewerkt diende te worden zoals een website, huisstijldragers, mailings op slechts zes weken tijd. We bundelden onze krachten en zetten een heel mooi eindresultaat neer. Dit zorgde voor een geslaagd evenement. Wat me het meest motiveerde in dit project was de uitdaging om het onmogelijke toch mogelijk te maken.’

NEWSLETTER

Read more toLearn more

Schrijf je in op onze nieuwsbrief voor insights, advies en tips om via marketing jouw bedrijfsdoelen te halen.

"*" geeft vereiste velden aan

View case
Show reel
Watch video