What drives us? Marchetta

Expliciet en Marchetta, we go way back. We doopten hen een paar jaar geleden om tot familiebouwers, een rebranding die in Limburg en de wijde regio rondom meteen harten veroverde. In het kader van een razendsnel veranderende bouwwereld was het nu tijd om een aantal accenten te herleggen. Met als resultaat een soft rebranding, die gepaard ging met een nieuwe website, bijhorende campagne en een gefinetuned contenttraject.

Maarten Strateeg

‘Ik vond het interessant om aan dit project mee te werken, omdat Marchetta toch al een gevestigde waarde is in de woningbouw en ze een nieuwe(re) doelgroep willen aanspreken op basis van recente trends in de markt. Organisaties die zich telkens opnieuw proberen uitvinden om een nog hoger niveau te bereiken, dat zijn altijd leukste cases.’

Pauline Web Designer

‘Het is een mooie uitdaging om Marchetta te helpen evolueren en hun websitedesign naar een nog hoger niveau te tillen. De realisaties van Marchetta spreken hierin voor zichzelf. Hoe mooier de beelden zijn die je voor je krijgt, hoe eenvoudiger het is om een visueel mooi eindresultaat te bekomen.’

Michelle Online Marketeer

‘Sinds mijn start bij Expliciet mag ik Marchetta tot een van mijn klanten rekenen. Om nu deze soft rebranding tot leven te brengen en te vertalen naar alle online marketingkanalen is de kers op de taart. Een mooie uitdaging om de juiste vertaalslag te maken naar hun nieuwe ambities.’

Gerry Content Marketeer

‘Een warme klant die nooit verveelt. Dat bewijst deze soft rebranding met een exclusief gouden randje, die zich onder meer doortrekt in een nieuw magazine en een gefinetuned contentmarketingtraject.’

‘Via hun content moet meteen duidelijk worden dat familiebouwers zeer dichtbij hun klanten staan tijdens elke stap van het bouwtraject. Datzelfde kan je zeggen van onze gezamenlijke inspanningen op contentvlak. Als contentspecialist heb je niet liever dat je klanten je blijven challengen, zelfs na jarenlang samenwerken. Een partnership dat voor mij dan ook telkens als thuiskomen voelt.’

NEWSLETTER

Read more toLearn more

Schrijf je in op onze nieuwsbrief voor insights, advies en tips om via marketing jouw bedrijfsdoelen te halen.

"*" geeft vereiste velden aan

View case
Show reel
Watch video